رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

چگونه آرزوهایمان را به اهداف تبدیل کنیم

امیر بیات | سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ


آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که آرزوهای دور و دراز دارید اما در رسیدن به آن ها مسیری بس طولانی را تصور می کنید؟
 انسان ها زندگی می کنند به امید رسیدن به آرزوهای خود. هیچ انسانی را نمی یابید که آرزوهایی را در دل نداشته باشد. شب با تصور خواسته ها و آرزوها به خواب می رویم و صبح به امید و اتکا تحقق آرزوها از جا برمی خیزیم.
 آنقدر هدف و آرزو در زندگی برای آدمی اهمیت دارد که اگر روزی او را از رسیدن به آنها منع یا ناامید کنند شاید دیگر زنده نماند. در هیچ برهه از زمان هم آرزوهای بشر تمامی ندارد. بعضی از ما در زمان هایی چنین تصور می کنیم که اگر به فلان خواسته مان برسیم رضایت ما از زندگی دو چندان شده و دیگر تلاش می کنیم تا هیچ خواسته ای نداشته باشیم. اما بعد از تحقق این آرزو متوجه عدم سیرابی خود شده و می فهمیم که در دلمان هزاران آرزو نهفته است که ای کاش های فراوانی را برای آنها سر داده ایم.

در تعریف آرزو می توان چنین گفت، خواسته ای مبهم که برای رسیدن به آن هیچ گونه تفکر و تأملی صحیح و سازنده در کار نیست.
خوشبختی در این است که شخص بداند که چه می خواهد و آنچه آرزو دارد مشتاقانه بخواهد

  • امیر بیات

حفظ انرژی خود در طول روز

امیر بیات | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

طی یک بررسی بر روی متابولیسم بدن، خواب و استرس، زمان‌هایی که بدن در برابر خستگی آسیب پذیر می‌شود را تعیین کردند و یک برنامه‌ کلی برای مقابله خستگی ارائه دادند.

 با رعایت کردن نکات زیر میتوانید در طول روز پرانرژی تر ظاهر شده و از بروز خستگی های شدید جلوگیری کنید.

 این نکات عبارتند از :

  • امیر بیات

روش های موثر برای رسیدن به خودباوری

امیر بیات | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ


باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است. اگر به خودتان اعتماد نداشته باشید، موفق شدن در کارها خیلی سخت می شود.

  • امیر بیات

روشی آسان در آموزش و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

امیر بیات | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ

بسیار سوال می شود زبان را چگونه بیاموزیم؟ و یادگیری زبان انگلیسی دغدغه‌ی بسیاری از ماست.

گام اول: وسواس را کنار بگذارید.

افراد زیادی آماده‌اند تا برای شما در یادگیری زبان (آگاهانه یا ناخودآگاه)‌ مشکل ایجاد کنند.

بقیه در ادامه مطلب

  • امیر بیات

آموزش پارتیشن بندی در ویندوز 7

امیر بیات | سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

به عمل تقسیم کردن ظرفت هارد دیسک به چند درایو را پارتیشن بندی هارد گفته میشود، که این عمل توسط نرم افزارهایی قابل انجام است، در ویندوز 7 قابلیتی وجود دارد که این عمل را بدون نیاز به نرم افزار انجام میدهد و میتوانید ظرفیت هارد خود را به درایو های متعدد تقسیم بندی نماید.

روند کار به شرح زیر است:

  • امیر بیات

توبه نصوح، مردیکه کارگر حمام زنانه بود

امیر بیات | يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

مردی که سالیان سال همه را فریب داده بود نصوح نام داشت. نصوح مردى بود شبیه زنها ،صدایش نازک بود صورتش مو نداشت و اندام زنانه داشت. او مرد شهوتران بود و  با سواستفاده از وضع ظاهرش در حمام زنانه کار مى کرد. هیچ کسى از وضع نصوح خبر نداشت، او از این راه هم امرارمعاش می کرد و هم ارضای شهوت. بقیه در ادامه مطلب

  • امیر بیات

چگونه از شوره زدن پوشال کولر آبی جلوگیری نماییم

امیر بیات | يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ


برای اینکار یک قالب صابون را در یک توری قرار دهید و آنرا در سینی آب داخل کف کولر قرار دهید با اینکار دیگر پوشال کولر شما شوره نمی زند.

برای خوشبو شدن رایحه کولر هر دو هفته یکبار نصف استکان مایع شیشه پاک کن در داخل آب کولر بریزید.

سعی کنید هر دو هفته یکبار آب داخل کولر را تعویض نمایید تا املاح غلیظ شده داخل آب تخلیه گردد.

شاد باشید♥زرسیو☺zarsive

  • امیر بیات

چگونه از شر سوسک دستشویی و حمام آپارتمان خلاص شویم

امیر بیات | شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ

اکثر شما شاید تمام راههای ورود سوسک را بسته باشید بطور مثال از چاه بست استفاده کرده باشید و دریچه روشویی را با توری ریز مسدود کنید. پنجره ها را توری زده باشید و گاهاً از سم سوسک کش هم استفاده کنید ولی باز هم گاهی یک سوسک بزرگ در دستشویی ساختمان ظاهر می شود و آرامش را از شما سلب می کند پس راهکار چیست و چه باید کرد؟ بقیه در ادامه مطلب

  • امیر بیات

چگونه کالا یا خدمتی جدید پیدا کنیم.

امیر بیات | يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

به روش‌های گوناگون می‌توان کالاها و خدمات جدید را پیدا کرد. به دلیل وجود اطلاعات وسیع و فراوان، رشد تکنولوژی و افزایش رقابت، همه روزه کالاها و خدمات بیشتر و بیشتری وارد بازار می‌شود. از آنجا که خواسته‌ها و امیال مردم حد و اندازه ای ندارد، هرگز نمی‌توان پایانی برای تولید کالا و خدمت در نظر گرفت.

بسیاری از موفقیت‌های بزرگ امروزی مبتنی بر کالاها، خدمات و تکنولوژی‌هایی هستند که ۲۵ سال پیش وجود خارجی نداشتند. بخش اعظم فعالیت‌های آتی هم مبتنی بر کالاها، خدمات و تکنولوژی‌هایی خواهند بود که هنوز در بازار عرضه نشده‌اند. باید پیوسته از فرصت‌ها و اتفاقاتی که در پیرامونتان روی می‌دهد آگاه باشید.

در ادامه راه کارهایی برای یافتن کالا یا خدمتی جدید جهت ارائه به بازار هدف و کسب سود معرفی شده است:

  • امیر بیات

جادوی کلمـات را دسـت کـم نگیـریم

امیر بیات | شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ

کلمات، تاثیر شگرفی روی ضمیر ناخودآگاه انسان دارند. ناخودآگاه بدون آنکه منظورمان را بداند هر چه بگوییم خوب یا بد را برایمان خلق می کند. لذا لازم است برای دستیابی به موفقیت از کلمات مثبت و دارای انرژی مثبت استفاده کنیم.

با این که مفهوم کلی عبارت "من بیمار نیستم" مثبت است اما کلمه "بیمار" واژه منفی است. ضمیر ناخودآگاه به منظور و مفهوم کاری ندارد، بلکه روی کلمات متمرکز می شود. به عنوان مثال در جمله "فراموش نکنی در هنگام برگشتن نان بخری" احتمال فراموشی بیشتر از زمانی است که می گوییم "یادت باشد که هنگام برگشتن نان بخری"، زیرا در حالت اول ناخودآگاه بر روی فراموشی تمرکز می کند و در حالت دوم بر روی به یاد ماندن.

و یا مثلاَ برای آرام شدن یک نفر جمله "آرام باش" بیشتر از جمله "داد نزن" تاثیر دارد و همچنین به کار بردن جملاتی از قبیل "خسته نباشی"، "دستت درد نکند" و... در ناخودآگاه تاثیر منفی می گذارد و باعث افزایش خستگی، درد و... می شود.

وقتی درباره چیزی واژه بد را به کار می بریم باید بدانیم در جهان چیز منفی و بدی وجود ندارد. وقتی چیزی بد تلقی می شود، در واقع به ما خبر نبودن خوبی می دهد. پس چه بهتر است که به جای بد بگوییم ناخوب. هر گاه ذهنتان را از امواج منفی (افکار، کلام، عادات و... ) تخلیه کنید آنگاه شاهد هجوم شادی و آرامش خواهید بود. بقیه در ادامه مطلب

  • امیر بیات