رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

آنچه برای تبدیل شدن به آهنربای جذب پول نیاز دارید

امیر بیات | چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

آنچه برای تبدیل شدن به آهنربای جذب پول نیاز دارید
5 تکنیک فوق حرفه ای و تضمینی

شما هم موافقید یک سری افراد هستند پول خودش با پای خودش میره سراغشون؟ نه تخصص خاصی دارند، نه علم خاصی و نه کار خاصی میکنند اما انگاراین افراد یک جوری آهنربای پول هستند.
اگر از این دست افراد دیدید و می شناسید، تعجب نکنید. آنها واقعا آهنربای پول هستند.
بعضی از آنها میدانند، بعضیهایشان هم نمیدانند.
اما چیزی که همه میدانیم؛ این است که بعضی از افراد آهنربای پول هستند، پول خیلی راحت تر وارد زندگی شان میشود و هیچوقت از کمبود پول ترسی ندارند انگار.
اگر صادق باشیم؛
همه مان از پول خوشمان می آید. همه مان دوست داریم پول بیشتری داشته باشیم و برای این منظور تلاش هم میکنیم (حداقل شما که درحال خواندن این مقاله هستید) اما بعضی از افراد با تلاش کمتر از ما پول بیشتری نسبت به ما کسب میکنند.
شاید اصلا از درآمدشان آگاه هم نباشیم، اما از راحتی زندگی شان مشخص است.
آنها از زندگی شان لذت میبرند و پول کسب میکنند، انگار یک جورایی مطمئنند که پولی که انتظارش را دارند را دریافت خواهند کرد.
اما اکثرمان سخت کار میکنیم، به خودمان سخت میگیریم، پول پس انداز میکنیم، کار خوب میکنیم، صدقه میدهیم، خیریات میکنیم و … اما باز هم سر پله اولمان هستیم و یا آن چیزی که بدست آوردیم نسبت به تلاش مان خیلی کم بوده است.
اگر شما هم اینطور فکر میکنید، تنها نیستید؛ این مسئله کاملا عملی و اثبات شده است.



این دنیا کاملا از روی نظم حساب شده و ترتیبی ساخته شده است.
هر عملی که شما انجام میدهید عکس العملی در پی خواهد داشت. این عمل میتواند حتی یک فکر باشد.

اینکه شما می بینید پول به سراغ افراد خاصی می رود، در واقع عکس العملِ یک عمل مشخصی را می بینید. شما هم اگر همان عکس العمل را می خواهید در زندگی داشته باشید، نیاز به انجام همان عمل خاص دارید.

یکی از روش های تضمینی که برایان تریسی در مورد موفقیت و ثروتمند شدن معرفی کرده است این است : کافیست تمام کارهایی که افراد موفق و ثروتمند انجام میدهند را انجام دهید و طرزفکر آنها را داشته باشید.

اگر شما این دو را داشته باشید، مطمئن باشید بدون نیاز به سرمایه، منابع انسانی، وضعیت خانوادگی و … در مدت خیلی کوتاهی پول و موفقیت به سراغ شما می آید.

جریان از این قرار است که هر عملی در دنیای مادی، عکس العمل اندیشه در دنیای ذهنی است.
شما برای تغییر نتایجی که امروزه در دنیای مادی تان میخواهید شاهدش باشید، نمیتوانید مستقیما نتایج را دست کاری کنید، شما باید علت آنها را کشف کنید و برطرفشان کنید.

مثال زیبایی در این زمینه وجود دارد که میگوید : اگر میخواهید آب های سطح خانه تان را خشک کنید، اولین کار بستن شیرِ آبِ باز است. واگرنه شما هرچقدر هم آب های سطح زمین را خشک کنید (مستقیما نتایج را بخواهید تغییر دهید) بازهم کف زمین تان خیس خواهد بود، زیرا شیر آب خانه تان (علت اصلی) باز است.

پس اگر میخواهید شما هم میخواهید در دنیای مالی تان تغییرات بزرگی مشاهده کنید، اول باید در دنیای ذهنی تان تغییرات بزرگی اعمال کنید.

خب، برای اینکار چطور باید شروع کنید؟
دقیقا برای همین منظور برای شما 5 تکنیک حرفه ای برای تغییرات ذهنی قدرتمندی که باعث ثروتمند شدن تان میشود آماده کرده ایم.

هرکدام از این 5 تکنیک جهت مشاهده نتایج آنها، نیاز به زمان دارند.
پس توقع نداشته باشید از فردا شما ثروتمند شوید؛ اما مطمئن باشید از فردا آثار قدم گذاشتن در این راه را خواهید دید (برای مثال یک شیرینی رایگان دریافت کنید یا دوستتان بخواهد شما را مهمان کند…) اگر این آثار را در هفته اول دیدید، ادامه دهید. زیرا خبرهای بزرگی در پیش است…

هرکدام از این 5 تکنیک کاملا علمی، کاربری و قدرتمند هستند و میتوانند نتایج شگفت انگیزی در صورت اجرای صحیح آنها برایتان در بر داشته باشند.
در انتهای توضیح هر تکنیک تمرینی هم برای کسب مهارت بیشتر برای شما قرار دادیم که به صورت روزانه اجرا کنید.

آماده ی قدم گذاشتن در راه ثروتمندان هستید؟


تکنیک شماره 1 : یادبگیرید نــاراحـــت باشید
یکی از جریانات فکری فوق العاده سمی و تولید فقری که از کودکی در ذهن ما ریشه دوانده است این است : یک شغل دولتی پیدا کنید، راحت هر ماه حقوقتون رو بگیرید…

این طرزفکری چنان در فکر ما رسوخ کرده که همیشه حتی در شغل خودمان هم بدنبال رسیدن به جایگاهی برای اطمینان از درآمدمان هستیم که بعد از آن احساس راحت و آرامش خیال داشته باشیم از درآمدمان.

در واقع، راحتی یکی از اولویت های قشر متوسط تمام جوامع است.
اگر میخواهید میزان ثروت یک نفر را نه از روی آنچه میگوید، بلکه از طرزفکرش بخوانید، کافیست لابلای صحبت هایش دریابید چقدر راحتی برایش در زندگی اولویت دارد؟

اما واقعیت چیز دیگریست؛
برای ثروتمند شدن و جذب پول شما نباید (اصلا نمیتونید!) راحت باشید. در اصل، شما باید جور دیگری از راحتی را تجربه و تمرین کنید : قابلیت حفظ آرامش و راحتی هنگام ورود به شرایط نامطمئن از پیشآمدها…

دقیقا کاری که افراد ثروتمند در آن استادند؛
آنها راحت ریسک میکنند، راحت شغل عوض میکنند، راحت از کاری با درآمد خوب اما خسته کننده استعفاء میدهند. چون یادگرفته اند چطور در شرایطی که نمیدانند چه اتفاقی قرار است بیافتد، احساس راحتی کنند و بهترین عملکردشان را برای بدست آوردن بهترین هایی که امید دارند، انجام دهند.

تــــمـــریـــن – از امروز 5 کاری که از انجام آن احساس راحتی نمیکنید انجام دهید

(مثال : صحبت در یک جمع بزرگ، ارتباط با یک فرد غریبه، درخواست استخدام در شرکتی که آرزویش را دارید، شروع راه اندازی کاری که سالها آرزویش را داشتید و …)

 

تکنیک شماره 2 : عـــقـــده ی موفقیت داشته باشید
کلمه عقده شاید در شما حس بدی داشته باشد… احساس یک نوع بیماری کنید! اما شاید جالب باشد بدانید افراد موفق یک عالمه عقده خوب دارند که برایشان تولید موفقیت و ثروت میکند.

احتمالا الان درک کردید چرا مردم عام از افراد ثروتمند خوششان نمی آید و موفقیت آنها را مدیون صفت های بدی میدانند. اما اینطور نیست؛ حقیقت چیز دیگریست !

افراد موفق، عقده موفق شدن در بازی مورد علاقه شان دارند. افراد موفق، عقده بدست آوردن درآمدی بیشتر از اطرافیانشان دارند، افراد موفق عقده کسب بهترین نمره کلاس را دارند… این افراد عقده هایی دارند که باعث میشود آنها دست به کارهایی بزنند که برایشان تولید موفقیت و ثروت میکند.

آیا حدس میزنید چرا افراد موفق و ثروتمند حتی روزهای تعطیل هم کار میکنند؟ و چرا دوست دارند همیشه بهترین ها را داشته باشند؟ حتی اگر از آن استفاده نکنند؟… عقده های ذهنی که برایشان تولید موفقیت میکند.

اگر میخواهید در زندگی تان پول از در و دیوار وارد زندگی تان شود، نیاز به یک سری عقده خوب ذهنی دارید تا در این راه بدون تلاش آگاهانه خودتان ،برایتان تولید موفقیت کند. شما در راه ثروتمند شدن نیاز به تلاش هوشمندانه و زیادی نسبت به رقیبانتان دارید، پس یک عقده برنده بهترین ابزار برای شما خواهد بود.

تــــمـــریـــن – از امروز تمرکزتان را بر روز نتایجی که میخواهید بدست آورید 10 برابر کنید
(مثال : اگر میخواهید درآمد بالایی داشته باشید، آنرا بر روی کاغذ بنویسید و هر روز 3 مرتبه آنرا تکرار کنید تا وارد ضمیرناخودآگاه تان شود)

 

تکنیک شماره 3 : پول را به عنوان یک دوســـت خوب، ببینید
یک تمرین ساده : چشمانتان را ببندید و خودتان را به همراه پول تصور کنید. آیا یک دوستی مشترک و احساس خوب میبینید؟ یا یک خصومت و نیازی که رفع نشده و در حال انکار است؟

در اصل این تصویر ساده ای که شما در ذهن تان در عرض چند ثانیه دیدید میتواند به تنهایی شما را ثروتمند کند! تعجب کردید؟ واقعا اینطور است… این تصویر آنچه در ضمیرناخودآگاه تان بود را به شما نشان داد.

اگر شما فکر میکنید که کمبود پول دارید و پول همیشه از شما فرار میکند؛ در دنیای واقعی همین اتفاق برایتان خواهد افتاد و ناخودآگاه بر سر اختلاف مبلغ کوچکی با مشتری تان بحث خواهید کرد… چرا؟ چون شما ناخودآگاه فکر میکنید کمبود پول در زندگی دارید و حتی یک هزار تومانی هم غنیمت است داشته باشید.

بنابراین اگر شما میخواهید پول جذب کنید؛
سعی کنید پول را به عنوان یک دوست، یک رفیق، یک احساس خوب و چیزی که به فراوان از آن دارید تصور کنید.

تــــمـــریـــن – خودتان را هر روز به مدت 30 دقیقه تصور کنید که در وفور نعمت و فراوانی قرار دارید و آنقدر پول در اختیار دارید که اصلا نمیدانید چطور آنرا خرج کنید

 

تکنیک شماره 4 : سعی نکنید مسائل مالی پیچیده را حل کنید
خیلی از مردم فکر میکنند پول درآوردن و کسب درآمد یک نوع راز پیچیده و مخوفی است که باید آنرا کشف کنند. این افراد بدنبال فرمولی جامع هستند که چطور پول وارد زندگی میشود؟ مکررا در حال آزمایش نظریات مختلفی هستند از ترکیب معنویات و فلسفه و ریاضیات تا خواندن کتاب های اقتصادی تا درک کنند چطور پول بدست می آید.


دیگر لازم نیست بدنبال پاسخی برای این فرمول های پیچیده باشید.

افراد ثروتمند از فرمول های غامض و محرمانه آگاه نیستند. از شما باهوش تر هم نیستند. شانس بیشتری هم نسبت به شما ندارند… آنها فقط زمانی که شما مشغول تحقیق بودید، کار کردند و پول کسب کردند.

پول کسب کردن را به عنوان یک کار بزرگ و سخت و پیچیده نبینید.

تــــمـــریـــن – از امروز در مورد قضایای مالی همانند رفتارهای یک کودک تصور کنید هیچ حد و مرزی ندارید و هرآنچه را بخواهید میتوانید انجام دهید و بدست آورید.
شاید فکر کنید پول درآوردن به این راحتی ها هم نیست… اما هست !

 

تکنیک شماره 5 : خوش بگذرانید
یکی از دلایلی که بعضی افراد هیچوقت در زندگی شان ثروتمند نمیشوند و در راه ثروتمند شدن یک زندگی سراسر دغدغه و سختی دارند این است که آنها فکر میکنند افراد ثروتمند به صورت 24 ساعته و هر روز هفته کار میکنند !

خیر، اینطور نیست…
اگر راستش را بخواهید، شاید آنها بیشتر از شما هم تفریح میکنند.

بعضی افراد زمان را برابر با پول میدانند و فکر میکنند هرچقدر بیشتر کار کنند، پول بیشتری خواهند داشت اما واقعا اینطور نیست. شما هرچقدر بیشتر نیاز مردم را برطرف کنید، مردم پول بیشتری به شما میدهند.

تــــمـــریـــن – از امروز تاریخ روزهایی که باید کار نکنید و فقط تفریح کنید را مشخص کنید و ساعات کاری تان را 2 ساعت کمتر کنید و در عوض بر روی این مسئه فکر کنید که چطور با 2 ساعت کمتر کار کردن میتوانید درآمد بیشتری داشته باشید؟ مطمئنن پاسخ این سوال را پیدا خواهید کرد…

 

و در آخر؛
اگر احساس کردید هرکدام از این 5 تکنیک احساس خوبی در شما ایجاد نمیکنند و عجیب هستند، بدانید به شدت به آن نیاز دارید (واگرنه باید نقطه مقابل آن در شما وجود خواهد داشت)

شاد باشید♥زرسیو☺zarsive
 



 

  • امیر بیات

آهنربا

جذب

پول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی