رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

اشکال مختلف عبارات تاکیدی مثبت

امیر بیات | چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

یکی از نکات مهم در عبارات تاکیدی این است که جملات باید به زبان خود ما بیان شوند، جملات را باید طوری انتخاب و تنظیم کنیم که به ما انگیزه بدهد.


اشکال مهم عبارات تاکیدی مثبت :

1-    شفاهی و فردی :
در این روش جمله ای را با سلیقه ی خود، تنظیم کرده و آن را خودمان برای خودمان به صورت شفاهی تکرار می کنیم تا وارد ضمیر ناخودآگاه ما شود.

2-    شفاهی و غیر فردی :
در این روش از فرد دیگری هم کمک می گیریم، این فرد می تواند خواهر یا برادر، پدر یا مادر، همسر و یا دوست باشد. بدین صورت که ما جملات تاکیدی مثبت را تکرار کرده و فرد مقابل، تایید می کند.

3-    آواز و شعر :
شعر و آواز و جملات ریتم دار، در برانگیخته شدن انگیزه های برخی افراد نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، آواز و شعر به بعضی واقعا انگیزه می دهد، اگر از این دست افراد هستید، جملات تاکیدی خود را به صورت ریتمیک و با  زبان ساده تکرار کنید.

4-    کتبی :
می توانیم عبارات مثبت را روی کاغذ آورده و آن را در جایی که زیاد می بینیم، مثلا در اتاق، نصب کنیم، البته باید توجه کرد چنانچه در اطراف ما افراد منفی حضور دارند که با دیدن جملات به تمسخر و دلسرد کردن شما می پردازند، بهتر است از نوشتن و در جای عمومی قرار دادن آن خودداری کنید.

یکی از نکاتی که باید در هنگام تکرار جملات تاکیدی مثبت بدان توجه کرد، "انتظار" است.

قانونی وجود دارد که می گوید:

" انتظار بیشتر از خود و دیگران داشتن، به شدت بر بهبود عملکرد تاثیر دارد."

ما باید انتظارمان از خود و دیگران را بالا ببریم، البته فراموش نکنیم که انتظار با توقع کاملا متفاوت است.

اجازه بدهید مثالی واقعی بزنیم:

"دوستی برایم تعریف می کرد: ما در یک آپارتمان زندگی می کنیم، صاحب آپارتمان، پیرزنی بسیار بداخلاق است که در طبقه ی اول می  نشیند و روزی نیست که به ساکنان و مستاجرانش روی تند نشان ندهد و کلا هیچ کس از نیش و کنایه هایش در امان نیست.

یک روز من تصمیم گرفتم در مورد برخورد این پیرزن با خودم عبارات تاکیدی بکار ببرم و همزمان قانون انتظار را نیز در این مورد رعایت کنم، بدین ترتیب، ابتدا از صبح مدام با خودم تکرار می کردم به لطف خدا امروز خانم صاحبخانه با من به خوبی رفتار می کند، همزمان، انتظار خود را نیز بالا بردم، یعنی انتظار داشتم با من خوب برخورد کند، به طوری که واقعا به یقین رسیدم که امروز پیرزن همسایه بر خلاف همیشه که به نحوی گیر می داد، با من بسیار خوب برخورد خواهد کرد.

نتیجه شگفت انگیز بود!

وقتی وارد آپارتمان شدم پیرزن صاحبخانه لبخندی به من زد و گفت: چطوری پسرم ؟ خسته نباشی!

باز هم تاکید می کنیم که انتظار با توقع متفاوت است.

اگر ما همزمان با عبارات تاکیدی مثبت، انتظار را نیز از خودمان بالا ببریم، گام مهمی برای رسیدن به خواسته هایمان برداشته ایم.


زرسیو همراه همیشگی شما

  • امیر بیات

نظرات  (۱)

سلام و عرض ادب . یک روش بسیار تاثیرگذار دیگه برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه استفاده از جملات تاکیدی صوتی هستش. این روش باورهای مخرب بایگانی شده در ضمیر ناهشیار رو با باورهای سازنده و مفید جایگزین میکنه و در رسیدن ما به اهدافمون بسیار اثرگذار هست . لینک دانلد چند فایل صوتی عبارات تاکیدی رو برای دوستان علاقمند میذارم:
جملات تاکیدی صوتی جذب پول
جملات تاکیدی صوتی جذب اعتماد به نفس
جملات تاکیدی صوتی جذب ثروت میلیاردی
جملات تاکیدی صوتی جذب سلامتی
جملات تاکیدی صوتی جذب موفقیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی