رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات
  • ۱۳ دی ۹۵، ۲۰:۰۸ - مجتبی
    ممنون
  • ۱۶ آذر ۹۵، ۱۷:۱۳ - ava
    تشکر

تفاوت آرزو و هدف

امیر بیات | چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

آرزو صرفا یک خواسته است و هیچ گونه شاخص و اندازه ای ندارد و قادر نیست ذهن و جهان پیرامون ما را در راستای خواسته های ما به حرکت در بیاورد.

من می خواهم خوشبخت شوم، می خواهم پولدار باشم، می خواهم موفق شوم و .....

تقریبا همه آدمها همین ها را می خواهند.

آرزوهای ما تعریف و شکل مشخصی ندارند. خوشبختی یعنی چه ؟ خوشبختی و موفقیت برای هر کس متفاوت است و در عین حال محدوده و میزان روشنی ندارد.

به همین علت است که ذهن و "جهان پیرامون" ما معیار مشخصی برای پرداختن به خواسته های ما نمی یابد.

در نظر بگیرید شما چکی به مبلغ " پول بسیار زیاد " به تاریخ " هرچه زودتر "  را به بانک مربوطه ارائه کنید ... قطعا هیچ پولی حتی خیلی کم هم از بانک دریافت نخواهید کرد. بانک کائنات نیز به همین گونه عمل می کند.

اینجاست که هدف شکل و معنا می گیرد:


هدف خواسته ای است مشخص، دارای شاخص و اندازه و دقیقا مانند چکی است که تاریخ و مبلغ داشته باشد.

اما آیا همه چک ها در بانک کائنات سر وقت پاس می شوند؟

برخی معتقدند اگر ایمان داشته باشی می توانی کوه را جابجا کنی و سپس در خانه خود لم می دهند و منتظر جابجا شدن کوه می مانند.

حساب و کتاب کائنات بر حسب قانون دقیق عمل و عکس العمل طراحی شده و باید اقدامات لازم برای دست یابی به هدف را به درستی انجام دهیم.

مدل های بسیار متنوعی دربین افراد می توان یافت:

برخی ایمان بسیار قوی دارند ولی اتفاقی نمی افتد

برخی تلاش بسیار می کنند ولی بسیار کم بدست می آورند

برخی بی هیچ کاری به همه جا می رسند

برخی همه چیز دارند و ناگهان همه چیز را از دست می دهند

و آنهایی که به آرزوهایشان می رسند اما احساس خوشبختی نمی کنند 

 

عوامل موثر در دستیابی به خواسته ها:

هدف، برنامه، راهکار ( استراتژی )،  کار (اقدام یا تلاش)

این عوامل درونی را نیز باید در جای خود مورد نظر قرار داد :

آگاهی ( شناخت )، رویکرد، باور

حرکت به سمت تحقق خواسته ها از" آرزو" شروع می شود اما برای بسیاری در همانجا هم متوقف می گردد.

آرزو ها و خواسته های ما مسیر کلی زندگی ما را مشخص می کنند. شاید در سطحی عمیق تر بتوان آرمان را جایگزین آرزو کرد.

سپس اهداف با شاخص هایی مشخص، ما را وارد مسیر کرده و به حرکت در می آورند. اما در ادامه راه، این انگیزه است که انرژی لازم برای پیمودن مسیر را فراهم می کند.

اهداف را در سطحی عمیق تر می توان چشم انداز نامید.


شادباشید♥زرسیو☺zarsive

  • امیر بیات

آرزو

راز

هدف

کائنات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی