رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

خلاصه کتاب راز نوشته راندا برن

امیر بیات | دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ

یک سال پیش، زندگی در اطرافم فرو ریخت. تا حد مرگ کار می‌کردم، پدرم به طور ناگهانی مرد و روابطم با همکاران و دوستانم به هم ریخت. در ناامیدی به نکته کوچکی اطمینان داشتم و آن رسیدن به گشایشی بزرگ بود. بارقه ای از رازی بزرگ- راز زندگی- به من داده شد. این بارقه کتابی قدیمی و صد ساله بود که دخترم هیلی به من هدیه داد و باعث شد “راز” را در تاریخ دنبال کنم. نمی‌توانستم باور کنم که انسان‌های بسیاری آن را می‌دانستند. آن‌ها افراد بزرگی در تاریخ بودند: افلاطون، شکسپیر، نیوتن، هوگو، بتهوون، لینکن، امرسون، ادیسون و انیشتن. من ناباورانه از خودم پرسیدم: “چرا همه مردم این را نمی‌دانند؟” شوقی برای در میان گذاشتن “راز” با جهان داشتم و به جستجوی انسان‌های زنده ای که “راز” را می‌دانستند، پرداختم. آن‌ها یکی پس از دیگری ظاهر شدند. من یک جاذب شده بودم…

 
راز قانون جاذبه است!

 

 هرچه که وارد زندگی شما می‌شود، شما آن را جذب کرده‌اید با همان تصویری که از آن در ذهن داشته‌اید. آنچه کسب می‌کنید چیزی است که به آن فکر کرده‌اید. هر چه از ذهن شما می‌گذرد به سمت خود جذب می‌کنید.

 
“هرکدام از اندیشه‌های شما موضوعی واقعی و یک نیروست.”

 

این قانون از ازل تا ابد خواهد بود و قانونی است که کل نظم دنیا، لحظه لحظه زندگی و تجربیات شما را شکل می‌دهد. مهم نیست چه کسی و کجا باشید، قانون جاذبه همه تجربیات زندگی شما را شکل می‌دهد و این قانون نیرومند همه این اعمال را از طریق اندیشه شما انجام می‌دهد. شما تنها کسی هستید که از طریق اندیشه‌هایتان به قانون “راز” جامه عمل می‌پوشانید.

  • امیر بیات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی