رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

خلاصه کتاب روح و آرامش درون (دکتر ژوزف مورفی)

امیر بیات | شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

شاخه‌های یک درخت غذای ضروری خود را از ریشه می‌گیرند. اگر شاخه‌ای را قطع کنید می‌پژمرد و می‌میرد. جوانه‌های تاک همان آرزوها، رویاها و سوداهای ما هستند. استعداد و توان و حتی خواست‌های شما به سان شاخه‌هایی هستند که به یک تنه مشترک در اعماق وجودتان متصل می‌باشند.
بسیاری از مردم ایده‌ها و طرح‌ها و آرزوهای شگفت انگیز و جالبی دارند ولی تنها به این دلیل ساده شاهد تحقق آن‌ها نمی‌شوند که ترس، ایشان را از هر عملی باز می‌دارد و در مقابل خود جز سد و مانع نمی‌بینند و یا به بهانه‌ی کمبود و نداشتن وقت و یا بیم از انتقاد و تمسخر دیگران، اندیشه‌ها و خواسته‌های خود را در سر خویشتن مدفون می‌سازند.

فرصت‌های گرانبها را از دست ندهید.بهانه‌ای برای خود نتراشید و به انتقاد و عیب جویی نپردازید.خود را دست کم نگیرید و از موانع و مشکلاتی که ساخته و پرداخته‌ی ذهنتان است هراسی به دل راه ندهید.شما پای به این جهان نهاده‌اید تا از افتخاری به افتخار دیگر برسید.پیشرفت شما را نهایتی نیست. پس تنها کاری که می‌توانید انجام دهید آن است که روح خود را از هر آلایشی و از هر ترس و تردید و شکست و ناکامی پالایش نمایید، به نحوی که بتوانید به طرح‌های والاتر برسید.ندای باطن همواره ما را به پیش رفتن و بهره‌گیری از مواهب زندگی تشویق و ترغیب می‌کند ولی بدبختانه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تا مورد داوری حواس ۵ گانه‌ی خود قرار گیرند و محکوم به ماندن در زندان ترس و اضطراب و ناتوانی ضعف خویش شوند. دنیای خارج به آن‌ها می‌گوید تو قادر به انجام این کار نیستی. دنیای باطن در ضمیر وی نجوا می‌کند: تو می‌توانی کاری صورت دهی.

آدمی در مورد این دو ایده مردد و سرگردان باقی می‌ماند. اما این دیگر بستگی به خود انسان دارد که کدامیک را برگزیند.شما آن بوستانی هستید که دانه‌های حیات خویش را که افکار و احساسات و باورهای‌تان است می‌کارید.بی حسی و رخوت و بی رمقی و عاطل و باطل ماندن باعث می‌شود که رکود و بیکاری و بی‌همتی به سراغتان آید.حتی رفتاری که دیگران با شما در پیش می‌گیرند نمودار حالات روحی خودتان است.به‌این نتیجه برسید که با دگرگونی و تغییری که در شرایط و مقتضیات زندگی خویش ایجاد خواهید کرد شاهد تحولات جدیدی خواهید شد، به گونه‌ای که خود از آن حیرت خواهید نمود.

افکار غلط و باورهای نادرست ما پوششی هستند که روحمان را در خود می‌گیرند. از این رو باید بکوشیم تا آن کسوتی را که نو و تازه و برازنده‌ی ماست انتخاب کنیم.اگر می‌خواهید متحول و دگرگون شوید ایده‌های خود را عوض کنید و این کار را با آمیختن هدف‌های والا و متوالی در آرمان‌های خویش امکان پذیر سازید. با احساسی که در شما به وجود خواهد آمد هر دری در مقابتان باز می‌شود و از هر سد و مانعی گذر خواهید کرد. در آن صورت مطمئن باشید همه برای یاری رساندن به شما بر هم پیشی خواهند گرفت و هرگز شما را در زندگی تنها نخواهند گذاشت.سایه‌ها و اشباح هولناک و وحشت زا را که به صورت افکار منفی در ذهنتان جا خوش کرده‌اند بیرون بریزید و به روح خود نظم و انضباط ببخشید و نفس را تحت تسلط خود درآورید و به گونه‌ای آن را هدایت کنید که جز خیر و صلاح شما را نخواهد.

  • امیر بیات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی