رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

معرفی محصول باربند نرم خودرو دوتایی

امیر بیات | چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ

باربند نرم خودرو به صورت دوتایی طراحی شده که برای بستن انواع بار شامل لوازم اسکی، انواع بورد، چمدان و سایر بارها با حجم و وزن مناسب حتی تا سایز یک کایاک تفریحی و یا یک نردبان مورد استفاده قرار میگیرد.
باربند نرم خودرو به راحتی از خودرو جدا شده و در داخل کیف کوچکی قرار میگیرد که میتوان آنرا در صندوق عقب خودرو برای استفاده های بعدی نگهداری کرد. (با وزن کلی تنها 1.5 کیلوگرم.)
همچنین به علت نداشتن تماس فلز با فلز و به واسطه وجود فوم فشرده در زیر بار به هیچ وجه به رنگ و بدنه خودرو صدمه نخواهد زد.

ویژگی های محصول :

1- قابلیت نصب بروی تمامی خودرو های سواری، SUV، کوپه و کروکی :

باربندهای موجود در بازار اغلب برای نوع خاصی خودرو طراحی گردیده اند و همچنین خودروهای خاصی مانند کروکی، کوپه و یا دارای سقف پانوراما امکان نصب باربند های معمولی را ندارند. دارندگان این نوع خودروها اغلب به علت کمبود فضای داخلی، در سفرهای ورزشی یا تفریحی با مشکل مواجه هستند. بار بند نرم خودرو بر روی تمامی خودروها، SUV ها و حتی خودرو های کروکی، کوپه و دارای سقف پانوراما نیز قابل نصب است.


2- قابلیت حمل بازه ی وسیعی از لوازم :

باربندهای معمولی اغلب برای حمل یک شیء خاص مانند حمل چوب اسکی آلپاین یا اسنو برد، دوچرخه یا سایر اقلام طراحی شده اند اما با باربند نرم خودرو میتوان بازه وسیعی از لوازم شامل لوازم اسکی، انواع بوردها، چمدان و یا حتی بارهای غیر متعارف تر مثل لوازم کمپینگ یا حتی لوازم کاری را جابجا نمود. به عنوان نمونه هنگامی که مشتری که برای خرید اقلامی مانند تلویزیونLCD به بازار میرود دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای حمل کالای خود به منزل ندارد و به راحتی میتواند باربند نرم خودرو خود را در چند دقیقه نصب کند و یا کارگران میتوانند لوله های چند متری و یا نردبان خود را به راحتی روی سقف خودروی سواری خود حمل کنند و از وجود باربندهای دائمی نازیبا راحت شوند.


3- قابلیت نصب و جداسازی سریع :

باربند های موجود در بازار اغلب (بجز باربند مگنتی) به صورت دائمی یا فصلی بر روی خودرو سوار میگردند و نصب و جداسازی آنها نیاز به ساعت ها زمان و فرد متخصص با دانش فنی و ابزار دارد. باربند نرم خودرو در کمتر از دو دقیقه و بدون نیاز به هیچ دانش و توانایی فنی و یا ابزاری به خودرو نصب و یا از آن جدا میگردد.


4- قابلیت حمل در صندوق عقب خودرو برای مواقع ضروری :

باربند نرم خودرو پس از جدا شدن از خودرو در داخل کیف کوچک خود به ابعاد 10×20×50 سانتی متر قرار گرفته و به راحتی در صندوق عقب خودرو برای استفاده های بعدی قرار می گیرد. وزن مجموعه کمتر از 1.5 کیلوگرم است در صورتی که بار بندهای معمولی قابل حمل نمی باشند.

5- صدمه نزدن به رنگ و بدنه خودرو :

به علت نداشتن تماس فلز با فلز و وجود لایه فوم فشرده در زیر بار، باربند نرم خودرو به هیچ وجه به رنگ و بدنه خودرو صدمه نمیزند. بار بندهای معمولی خصوصاً باربندهای مگنتی باعث بروز صدمه به رنگ و بدنه خودرو میگردند.

6- کاهش مصرف سوخت خودرو:

باربندهای دائمی به علت ایجاد کردن اشکال در آیرودینامیک سقف خودرو و همچنین ایجاد مقاوت هوایی باعث افزایش مصرف سوخت میگردند. باربند نرم خودرو در مواقع عدم نیاز، به راحتی از سقف خودرو جدا و در صندوق عقب نگهداری میشود.

7-قیمت پایین :

قیمت بسیار پایین باربند نرم خودرو، بعلاوه مزایای فراوان ذکر شده در بالا، مشتریان بالقوه فراوانی را بسوی خود جلب خواهد نمود.

قیمت 208000 تومان جهت اطلاع.


شاد باشید♥زرسیو☺zarsive

  • امیر بیات

باربند

خودرو

نرم

نظرات  (۱)

یکی ارسال کنید 09122209467

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی