رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

چگونه از شر سوسک دستشویی و حمام آپارتمان خلاص شویم

امیر بیات | شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ

اکثر شما شاید تمام راههای ورود سوسک را بسته باشید بطور مثال از چاه بست استفاده کرده باشید و دریچه روشویی را با توری ریز مسدود کنید. پنجره ها را توری زده باشید و گاهاً از سم سوسک کش هم استفاده کنید ولی باز هم گاهی یک سوسک بزرگ در دستشویی ساختمان ظاهر می شود و آرامش را از شما سلب می کند پس راهکار چیست و چه باید کرد؟ بقیه در ادامه مطلب

حقایق جالبی پیرامون زندگی سوسک های حمام وجود دارد به عنوان مثال آن ها می توانند یک ماه و حتی بیشتر بدون غذا زنده بمانند و می توانند تا یک هفته بدون آب زندگی کنند. شاید سوسک ها را بیشتر شب ها مشاهده می کنیم ولی آن ها با نور و روز هیچ مشکلی ندارند و واهمه ای از نور ندارند آن ها تنها از ما می ترسند.


مطالعه ها نشان میدهد که سوسک ها به طور متوسط هر 15 دقیقه گاز متان از خود منتشر میکنند و حتی بعد از مرگشان هم تا 18 ساعت همچنان گاز متان پس می دهند. در مقیاس جهانی حشرات 20 % از گاز متان موجود در جهان را تولید می کنند و این گونه سوسک ها به یکی از عوامل مهم در گرم شدن کره زمین تبدیل شده اند. بر اساس این تحقیقات سوسکها مسئول تولید ۲۰ درصد از گازهای گلخانه ای در جهان هستند.

در ضمن بد نیست بدانید در بین دیگر حیوانات و حشرات موریانه و گاو دیگر متهمین به گرم کردن کره زمین هستند.

استفاده از سم هایی که ما برای کشتن آن ها استفاده می کنیم باعث می شود تا ماهیچه های بدن آن ها فلج شود و سوسک ها قادر به کنترل آن ها نباشند و این گونه وارونه از دنیا می روند.

دفعه بعد که با دیدن یک سوسک بزرگ در حمام یا آشپزخانه جیغ کشیدید و خواستید که آن را با دمپایی بکشید یادتان باشد که همین سوسک روزی می تواند جان شما را نجات دهد.

در حقیقت نتایج تحقیقات اخیر تیم "سایمون لی" از دانشگاه ناتینگهام که در کنگره انجمن میکروبیولوژی عمومی انگلیس ارائه شده است نشان می دهد که دستگاه عصبی مرکزی سوسک آنتی بیوتیکهای طبیعی تولید می کند که قادرند 90 درصد از باکتریهایی که به طور بالقوه برای انسان مرگبارند را نابود کنند.

از جمله این باکتریهای مهلک می توان به باکتری استافیلوکوکوس MRSA و برخی از نمونه های سمی "اشریشیا کولی" اشاره کرد. همچنین این بررسیها نشان می دهد که علاوه بر سوسک حمام،  ملخ ها نیز می توانند آنتی بیوتیکهای بسیار قوی تولید کنند.

براساس گزارش National Geographic، این دانشمندان در لابراتوار بافتهای مغز سوسک و ملخ را گرفتند و با ردیابی و آزمایش 9 نوع جدید مولکول آنتی باکتریایی دریافتند که هر یک از این حشرات در کشتن کدامیک از میکروارگانیسمها مهارت دارند.

سایمون لی در این خصوص افزود: "این مکانیزم دفاعی به این حشرات اجازه می دهد که در کثیف ترین و آلوده ترین مکانها به حیات خود ادامه دهند. این آنتی بیوتیکها تنها در بافتهای مغز سوسک و ملخها جمع شده اند. مغز مهمترین اندام برای این حشرات است به طوری که سوسکها می توانند با یک پای بیمار به مدت طولانی زنده بمانند اما تقریبا بلافاصله پس از یک عفونت مغزی می میرند."

اما چگونه سوسک را از خانه ریشه کن کنیم؟

کاسه توالت ها و توالتهای فرنگی که در آپارتمانها وجود دارند همگی دوجداره اند و این جداره دوم محل مناسبی است برای زندگی سوسکها بهمین دلیل است که شما هر چه از سم استفاده می کنید یا سیفون می کشید و از چاه بست استفاده می کنید آسیبی به سوسکها نمی رسانید چون این عوامل به جداره دوم نفوذ نمی کنند.

راه حل:

یک قابلمه بزرگ را پر از آب کنید و روی گاز حرارت دهید تا آب آن به جوش آید حال آب جوش را داخل یک لگن بزرگ حمام بریزید و حالا همه آب جوش را یک مرتبه به داخل کاسه توالت خالی کنید حجم بالای آب جوش باعث می گردد که آب جوش به داخل جداره دوم هم نفوذ نماید و چون آب جوش است تمام سوسکها و تخم سوسکها از جداره دوم سنگ توالت کنده شده و بهمراه آب جوش داخل فاضلاب می شوند اگر این عمل را دوبار انجام دهید کار شما تضمین شده خواهد شد.

این عمل را برای توالت فرنگی و روشویی ها هم انجام دهید با این کار حداقل تا دو ماه از شر سوسک ها راحت خواهید ماند و می توانید دوباره این عمل را تکرار نمایید.

لازم بذکر است که اسپری تار و مار قرمز، مایع سوسک کش قهرمان و اسپری کامن هم سمیت قوی در کشتن سوسکها دارند.

شاد باشید♥زرسیو☺zarsive





نظرات  (۴)

آقای "یکی از دشمنات"
به دیگران برای شوکه شدن نمیگن سوسول
ما خونه بزرگی داریم، یه توالت داریم داخل حیاط که هیچکس ابدا اونجا نمیره.
منم دیگه خیلی وقته نمیرم. اصلا کثیف نیست، تمیز تمیز همه چی هم داره به رنگ سفید. ولی....
نرفتن به اونجا علت داره
تو که به دیگران میگی سوسول، بیا یک بار برو اینجا دستشویی بزرگ کن
من بتو قول شرف میدم اگه بتانی کامل دستشوییت رو تمام کنی صد هزار تومان نقد بزارم کف دستت. مطئن باش یه یک دقیقه نکشیده دستشویی بر میشی، 4-5 روز هم دیگه دستشوییت نمیاد و تمام سیستم ات بهم میریزه.
قول میدم این اتفاق توی کمتر از دو دقیقه میوقته!

عالی بود
نمی دونین چه خوبی ای در حقم کردین
خیلی ممنون

تشکر

  • یکی از دشمنات
  • کی گفته اونا کسیفن سوسول  . پوست سوسک ها از نانوع است دانشمند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی