رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

فعالیت در شرکت پنبه ریز بعنوان شغل دوم ایده آل

امیر بیات | چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

کد معرف: 0533152836

راهنمایی 24 ساعته 09131948447 مسعود ترابی آماده پاسخگویی از طریق تلفن و تلگرام

 خیلی وقتها در طول شبانه روز وقت های آزادی هم در محل کار و هم در منزل پیدا می کنیم که همه ما بیشتر وقتها از آن استفاده بیهوده می کنیم مثلا:بقیه در ادامه مطلب

  1.  تو اینترنت می ریم و وبگردی بدون هدف می کنیم و خیلی وقتا با چک کردن ایمیلمون شروع می کنیم و بعد از گذشت 2 ساعت سر از نا کجا آباد در فلان سایت در می آریم
  2. اکثر ما در شبکه های اجتماعی از جمله لاین، تلگرام یا اینستاگرام عضو چند گروه شدیم و چه در سر کار یا در منزل به خواندن و دیدن آنها برای ساعتها سرگرم هستیم ولی درآمدی از آن حاصل نمی شود، هیچ تازه باید برای خرید حجم اینترنت، پول پرداخت کنیم.
  3. بعضی از ما خیلی باحالیم مثلا از سر کار تعطیل که میشیم تازه اگر که مرد باشیم میریم مسافرکشی و با ماشین کلی تو ترافیک وقت می گذاریم تا اگه خیلی گیرمون بیاد نصف حقوقی که می گیریم، از اینکار دربیاریم.
  4. چهارشو می زارم بعهده خودتون که خودتون بنویسید.

اکثر ماها آدمای تحصیل کرده ای هستیم حتی اگر هم تحصیلات عالیه نداشته باشیم هم اما می تونیم یه کم از مغزمون بیشتر استفاده مفید پولی بکنیم. نظر شما چیه؟

کد معرف: 0533152836

من می خوام شما را با یه مدل نحوه پول درآوردن مدرن آشنا کنم. امیدوارم شما همه مطالب را مطالعه کنید و بعد روی آن تحقیق کامل کنید و بعد وارد آن شوید.

در سال 1363 آقای عبدالزهرا وطن دوست گروه صنعتی پلیمر بوشهر را در شهر بوشهر راه اندازی نمود که فعالیتهاش شامل:

  1. تولید صنایع پلاستیک و حصیر بافی
  2. تولید صنایع سلولزی و صنایع غذایی
  3. تولید صنایع پلیمری
  4. عضو انجمن کامپوزیت ایران
گروه صنعتی پلیمر بوشهر
http://www.bfpig.com/fa


عبدالزهرا وطن دوست
http://watandoust.com/mainPe.php

عبدالزهرا وطن دوست مهمان برنامه پایش
http://www.aparat.com/v/296tj








شرکت تولیدی پنبه ریز یکی از کارخانجات زیر مجموعه صنایع سلولزی آن می باشد.

تاریخچه شرکت پنبه ریز :
شرکت مروارید پنبه ریز در سال 1363 با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه اقدام به تولید انواع محصولات بهداشتی نمود و با بیش از ربع قرن سابقه توانست کارنامه درخشان در امر تولید, فروش و توزیع گسترده محصولات بهداشتی در سرار کشور کسب نماید و با ایجاد کارخانه های متعدد جزو اولین تولید کننده های کشور باشد. شرکت مروارید پنبه ریز در سال 1388 با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز و فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی نمود. این شرکت در سال 1390 موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای از دولت جمهوری اسلامی ایران گردیده است و با اجرای درست و قانونی بازاریابی شبکه ای، زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت بازرگانی، رسماً از سال 1391 کار بازاریابی اینترنتی خود را شروع کرد و امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال و گسترش تولید در کشور بردارد. اما بخاطر ذهنیت بدی که مردم از شرکتهای هرمی مثل گلدگوئیست و وست ویژن داشتند در شروع کار مورد اقبال مردم واقع نشد و سه سال به طول انجامید تا به مردم اثبات شود که در شرکت های هرمی اجبار حاکم بود یعنی شخصی به زور به شما پیله می کرد که مثلا یک میلیون بیا سکه بخر و بعد عضو گیری کن و بشین سود دریافت کن ولی در شرکت هایی که بر پایه فروش اینترنتی بناشده اجباری وجود ندارد شما با عضویت در شرکت پنبه ریز بعنوان نماینده فروش شرکت انتخاب می شوید.

اما بهتره یکمی از محصولات شرکت بگم
کمتر کسی از شما وجود دارد که از محصولات پنبه ریز در بازار استفاده نکرده باشد که نام پنبه ریز روی آنها حک شده است.
اما شرکت پنبه ریز برای فروش خود از طریق اینترنت نام های جدیدی را برای خودش برند کرده است که عبارتند از Dilex و Ellix که هدف از اینکار یکی حضور در بازارهای خارج ایران است که یک نام خارجی به عنوان برند انتخاب گردیده و دوم اینکه این محصولات را با کیفیت بالاتری ارائه می کند و اگر این محصولات را با همان نام پنبه ریز ارائه می نمود باعث می گردید که بین کیفیت محصولات بازار و اینترنت تناقض ایجاد گردد و مردم اقبال خود را نسبت به محصولات با نام پنبه ریز از دست بدهند. این کار در خیلی از شرکتهای مطرح اعمال می گردد مثل تویوتا و لکسوز یا مثل گلرنگ و اوه.
اما محصول دیگری هم شرکت پنبه ریز تحت لیسانس تولید می کند بنام B&V که محصول مشترک ایتالیا و بلاروس می باشد و یکی از محصولات مطرح در اروپا بشمار می آید.

اما چرا از فروش اینترنتی مستقیم استفاده می گردد؟
  • چون محصول تولید شده تازه تر بدست مشتری می رسد و پروسه انبارداری واسطه ها که گاهاً تا یکسال بطول می انجامد حذف می گردد.
  • محصول با قیمت پایینتری بدست مشتری می رسد و پولی که عاید واسطه ها می گردید بصورت پورسانت نصیب مشتری ها می گردد.
نحوه محاسبه امتیاز محصولات:

ارزش ریالی هر امتیاز برای پرداخت پورسانت 1000 تومان می باشد. برای محاسبه پورسانت فروش هر محصول، کافیست امتیاز آن محصول را ضربدر ارزش هر امتیاز (1000 تومان) کرده ، و عدد حاصله را در درصد پورسانت فروش آن محصول ضرب کنید. عدد حاصله پورسانت فروش آن محصول می باشد.

طرح توزیع شخصی :
در این طرح %24 از امتیاز محصولات فروخته شده توسط هر شخص به عنوان پورسانت خرده فروشی به خود شخص پرداخت می گردد.
در این طرح برای هر محصول از طرف شرکت امتیازی در نظر گرفته شده که ثابت است. بطور مثال یک کرِم روز که 115000 تومان قیمت دارد 74 امتیاز دارد و هر امتیاز شما 1000 تومان ارزش دارد.
کاری که پنبه ریز می کند اینست که 24% از امتیاز شما را سود به شما پرداخت می کند.
مثلا اگر یک کرم روز به قیمت 115000 تومان بخرید یا بفروشید:
18000 تومان=24% * 74000 تومان=1000 تومان * 74 امتیاز
به شما 18000 تومان پورسانت تعلق می گیرد.


بر طبق مطالعه ای که صورت گرفته هر خانواده 4 نفره در هر ماه بین 50000 تا 200000 تومان از محصولات پنبه ریز خرید می نماید که اگر شما به 100 خانواده فقط 50000 تومان از محصولات بفروشید برابر است با :
5000000 تومان = 50000 تومان  *  100 خانواده
که امتیاز پنج میلیون تومان چیزی بین 3000 تا 3500 امتیاز می گردد:
720000 تومان =24%  *  1000 تومان * 3000 امتیاز
سودی است که در یک ماه عاید شما می گردد

طرح پلکانی : 
در این طرح بر اساس میزان امتیاز محصولات فروخته شده توسط گروه فروشتان، تا 7 سطح به شما به شرح ذیل پورسانت پرداخت می گردد.



در این طرح همه زحمت را شما نمی کشید بلکه با در اختیار گرفتن بازاریابهای دیگری که از طریق کد معرف شما به عضویت در می آیند شما بخش اعظم کار فروش را به آنها می سپارید ضمن اینکه خودتان هم بایستی بخشی از کار را انجام دهید اما کار شما بیشتر معطوف می گردد به بخش نظارتی و پیگیری و آموزش بهینه اعضای پایین دستی شما.

کد معرف: 0533152836

کاتالوگ پنبه ریز
حجم: 5.71 مگابایت

یک تجربه:

بازاریابی شبکه ای  یعنی بازاریابی که شبکه ای کار میکنه. شما اول باید بازار یابی یاد بگیرید و انجام بدهید و بعد زیرمجموعه گرفته و آن را به زیرمجموعه خود یاد بدهید.شما اول با شروع این کار باید مقداری پول در بیاورید تا به دوستان و آشنایان بگویید که با یک کار پاره وقت این مقدار پول بدست آوردم و این کار رو به آنها پیشنهاد بدهید.
اگه شما میخواید دوستان خود را برای قسمت "شبکه ای" این کار استفاده کنید، فایده ای نداره. دست شما ریزش میکنه. چیزی که من بارها و بارها در دور و اطراف خود دیده ام.
اما وقتی که شما فروش را یاد بگیرید و به زیرمجموعه خود یاد بدهید، ریزش شما خیلی کم میشود. چون آنها هر کدام میتوانند برای خود بفروشند.

رندی گیج تو کتاب بازاریابی شبکه ای قانونی میگوید:
یکی از پارامتر های ورود به یک شرکت بازاریابی شبکه ای این است که از بیرون آن رو نگاه کنید. اگر شما یک بازاریاب نبودید، آیا باز هم از وسایل آن شرکت استفاده می کردید؟
اینکه اگر شما یک بازاریاب نبودید، آیا کالا رو از شرکت با این قیمت میخرید یا نه؟

یکی دیگر از پارامتر های ورود به یک شرکت بازاریابی شبکه ای این است که آن شرکت یک محصول انحصاری داشته باشد که هیچ جایی پیدا نشود.


انتقال تجربه:

ببینیند نت ورک مارکتینگ تو دسته کارهای شروع آسان قرار می گیره. چون شما توی اینکار سرمایه زیادی نمیذاری! خیلیا که وارد این تجارت میشن با این دیدگاه که بریم ببینیم چی میشه میرن جلو و همشون بعد از یک مدت کوتاه از دور خارج میشن و میان داد و بیداد میکنن که نت ورک بده , فلانه یا خیلی چیزای دیگه که هیچ پایه و اساسی نداره! همون اول راه بدون اینکه هیچ دیدی ازین کار پیدا کنن نسخشو میپیچن و تو مردم به عنوان یک فرد که کارکشته نت ورکه ظاهر میشن و فقط تبلیغات میکنن!
یه درصد تقریبا کمی میمونن که نت ورکو درک میکنن! این دسته حسابش جداس! دسته دوم افرادین که هدفمند کار میکنن, دل به درآمد راحت و یک شبه نبستن و واقعا برای کارشون مایه میذارن! ولی رقابت بین این دسته از افراد خیلی شدیده! شدیدتر از چیزی که فکرشو بکنین.
کوچکترین اشتباهی توی نگرشتون میتونه زحمتای شما رو از بین ببره! بین این دسته از افراد هستن کساییکه واقعا به درآمدای چندصد میلیونی میرسن ولی اینا ویژگی هایی دارن که شاید منو شما الان نتونیم درک کنیم  فقط وقتی نتیجشون رو دیدیم با انگشت اشاره نشونشون میدیم!
من تابحال نشنیدم که تجارتی داشته باشیم و تمام افرادی که وارد این تجارت میشن موفق بشن و به درجات بالای اون کار برسن! خیلیا توی این کار سیاهی لشگرن و فقط میان و میرن و محو میشن، اونارو جدی نگیرین چون هیچ خدشه ای به این کار نمیتونن وارد کنن!
ولی من اینو اینجا میگم تا حداقل سوء تفاهم برای شما رفع بشه! نت ورک به هیچ وجه کاری نیست ک بخواد شمارو یکشبه پولدار بکنه! نت ورک سخت ترین کاریه که توی زندگیتون میتونین تجربه کنین! دلیلشم اینه که نت ورک یه کار تیمیه و شما توی نت ورک باید نظم و جدیت داشته باشی تا بتونی توش دووم بیاری و الا هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه.


از مزایای شرکت پنبه ریز میگم:

1-پنبه ریز شرکت نیست که خریدار باشه،کمپانیه، مثل ایران خودرو، که سازندس خودش. دیگه اینو که همه مردم میدونن.

2-تا قبل از نتورک،کدوم یک از اسامی روبرو رو شنیده بودین ؟ 1-بیز - 2 -نیوشانیک 3- بادران 4- میراث 5 - پنبه ریز ... خب مشخصه.کمپانی 32 ساله پنبه ریز سابقه داره..

3-دوستان که میگن محصول گرونه، آیا میدانستید که دو محصول از نظر بازدهی دارویی ثبت اختراع خورده؟ و اینکه تمام محصولات شرکت ارگانیک هستن نه شیمیایی.  اینکه فروش میره یا نه در عمل ثابت میشه که یک محصول وارد یک خانواده میشه اون خانواده
وقتی کیفیت رو میبینه، مشتری ثابت میشه.
 
4-پنبه ریز بازاریاباشو دور نمیزنه، شما محصول بازار سنتی رو بخر ،محصول نتورکشم بخر - ببین اونه؟بعد نظر بده !!

5-پلن درآمد زایی پنبه ریز بسیار ساده در عین حال کاربردی هستش ..کمپانی رو کاغذ بلوفی نزده که در عمل نتیجه نده. شما درگیر اعداد و ارقام روی کاغذ نباشین بیاین ببینیند در عمل چند میلیونر از کمپانی ها بیرون میان !!

حرف آخر:

شاید شما بگویید من آنقدر در دورو برم افرادی را نمی شناسم که از این کار حمایت کنند یکی از بهترین روش ها استفاده از شبکه های اجنماعی برای این کار است شما می توانید در شبکه های لاین، تلگرام ، واتس اپ و اینستاگرام با دیگران دوست شوید و در مورد این کار با آنها صحبت کنید و آنها را با نوع کار آشنا کنید منتها قبل از انجام این کار اطلاعات خود را در مورد شرکت، نوع فعالیت و بازاریابی شبکه ای و اینترنتی بالا ببرید و تجربه کسب نمایید و بعد با اراده ای قوی اقدام نمایید.

اگر خواستید در سایت پنبه ریز به عضویت درآیید به کد معرف نیاز دارید که می توانید از کد معرف: 0533152836  استفاده نمایید.


راهنمایی 24 ساعته 09131948447 مسعود ترابی آماده پاسخگویی از طریق تلفن و تلگرام



با آرزوی موفقیت روزافزون
زرسیو♥شادباشید☺zarsive

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی