رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

اعتماد بنفس

امیر بیات | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

ما خودمان و توانایی هامان را از یاد برده‌ایم. به همین دلیل است که ۹۵% از افراد جهان، مرتباً در حالِ اثباتِ توانمندی خود به دیگران‌اند.

 



۹۵% آدمها  می خواهند با انجام یک عمل، با کسبِ یک موفقیت یا ایجادِ تغییراتی در چهره‌شان،  به هر قیمتی خود را به دیگران اثبات نمایند.

زیرا این آدم‌ها نگرانِ اظهار نظرِ دیگران در مورد خود هستند و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

 

آن‌ها در درونشان احساسِ ارزشمندی نمی‌کنند. آن‌ها احساس شایسته بودن را ندارند و در یک کلام، آنها قدرتِ عزت نفس  را از خودشان دریغ داشته اند و این روند همچنان ادامه دارد.

اما اگر از من بپرسید، می گویم: این روند، قابل تغییر است، همانگونه که من این تغییر را در خودم ایجاد نمودم و البته همواره و تا آخر عمر  این روند را ادامه می دهم.

قصد من در این برنامه آموزشِ مهم‌ترین فاکتور موفقیت در هر جنبه ای از زندگی، به شماست. زیرا اگر فردی این راز را در درونش نیابد و به کار نبندد، هرگز موفقیت را تجربه نخواهد کرد.

در اولین فایل صوتی این برنامه، من اولین و مهم‌ترین قدم برای این تغییر را به شما آموزش داده‌ام. پس اگر خواهانِ ایجادِ این تغییر در درونتان هستید و قصدتان این است که با بکار بستنِ این فاکتورِ مهم، تحولی عظیم در زندگی‌تان بیافرینید، با ما همراه شوید…
برای دریافت ادامه فایل به منوی فروشگاه مراجعه نمایید و یا از اینجا دانلود نمایید
 
  • امیر بیات

نظرات  (۱)

بسیار عالی بود / تشکر


http://www.taraz-name.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی