رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

چگونه یک کارآفرین موفق باشید

امیر بیات | چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

بر اساس آمار موجود، بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا کارآفرین هستند. به عبارت دیگر بیش از ۴۰۰ میلیون انسان در سرتاسر جهان به روشنی دریافته اند که جهان در حال گذر از مرحله کارمند پروری به سوی کارآفرینی است. براستی در این مقطع و فرصت استثنایی، چه هدف و جایگاهی را برای آینده شغلی و حرفه ای خود انتخاب می کنیم؟ اگر آینده خود را همگام با دنیای امروزی ترسیم می کنید، از شما دعوت می کنم تا این ده گام برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق را مطالعه کنید و تک تک آنها را در خود توسعه دهید.

مطالعه سرگذشت کارآفرینان موفق بخوبی نشان میدهد که این افراد در کنار تلاش و پایداری فراوان در خصوصیات زیر با هم مشترکند:

    عاشق کاری هستند که انجام میدهند
    تنها راه موفقیت،‌ انجام کار عالی است و تنها راه انجام کار عالی، عاشق آن بودن است. جمله ای بسیار معروف از استیو جابز بنیانگذار شرکت معظم اپل. کارآفرینان موفق به خوبی میدانند که رمز ماندگاری در مسیر پرفراز و نشیب کارآفرینی، علاقمندی و عشق به هدف است. پس اگر میخواهید در آینده تبدیل به یک کارآفرین موفق شوید از هم اکنون هدف یا اهدافی را برای خود انتخاب کنید که براستی عاشق آنها هستید.

    از قدمهای کوچک در ابتدای مسیر بهره میبرند
    موارد بسیار نادری در جهان یافت میشوند که تمام دارایی خود را سرمایه گذاری کرده اند و پس از گذشت ۶ ماه یا چند سال به یک موفقیت و سود عظیم دست پیدا کرده اند. توانایی مدیریت ریسک و حفظ تعادل مالی یکی ار فاکتورهای بسیار تعیین کننده در موفقیت کارآفرینان موفق است. بسادگی میتوان دریافت که ریسکهای کوچک در ابتدای حرکت در صورتیکه که به نتیجه دلخواه منجر نشوند، راحتتر مدیریت میشوند. ریسکهای کوچک و حساب شده در ابتدای راه، درسهای بزرگ و بهره وری بلند مدت بهمراه خواهد داشت.

    از دیگران می آموزند
    تقریبا غیرممکن است که یک کارآفرین موفق برای مدت زمان محدود و مشخصی برای یک مجموعه بزرگ کار نکرده باشد و یا اینکه از حضور یک مربی بهره نبرده باشد. این افراد با آموختن از دیگران در حقیقت از پله نخست آغاز نمیکنند. آموختن از دیگران جزو لاینفک کارآفرینی است. فردی قابل اعتماد و علاقمند به آموزش دادن در فیلدی که مد نظرتان است، بیابید و آموزش ببینید.

    بخوبی می دانند که خود را چگونه ارتقا دهند
    یاد بگیرید که چگونه با ایجاد ارزش در زندگی دیگران،‌ مجموعه و محصولاتتان را ارتقا دهید. کارآفرینان موفق بخوبی میدانند که چگونه محصولاتشان را برای مصرف کنندگان بشکل یک ارزش تشریح کنند. بنحوی که مصرف کننده علاوه بر احساس برنده برنده، محصولی با ارزش را دریافت کرده است.

    بطور مستمر دست به اقدام میزنند
    هیچ بهانه ای برای به تعویق انداختن کارها پذیرفته نیست. کارآفرینان موفق همواره در حال حرکت و اقدام هستند. اگر برای اهداف و آرزوهایی که در سر دارید دست بعمل نزنید تنها در خد یک رویا باقی خواهند ماند.

    دارای برنامه مشخص و روشنی هستند
    از سایر کارآفرینان موفق بیاموزید و از روشهای آنها در برنامه ریزی و انجام مرحله به مرحله کارها بهره ببرید. مطالعه زندگی افراد کارآفرین موفق مانند استیو جابز، بیل گیتس، ریچارد برانسون و سایرین میتواند اطلاعات ارزشمند و مفیدی را برای برنامه ریزی مسیر خودتان در اختیارتان قرار دهد.

    خوشنامی و اعتبار می آفرینند
    ایجاد رابطه مبتنی بر صداقت یکی از اصول کارآفرینان موفق است. این افراد صرفا به فروش محصول یا خدمات نمی اندیشند بلکه همواره در پی ایجاد یک رابطه ماندگار مبتنی بر صداقت بین مجموعه و مشتریان خود هستند. به روشنی نیز میدانند که خوشنامی و اعتبار، محصولی آماده و قابل دریافت نیست بلکه پروسه ای است زمانبر که نیاز به صداقت و مداومت در خلال زمان دارد.

    قویا به این جمله معتقدند که هرگز برای شروع کردن دیر نیست
    برخی از کارآفرینان، موفقیت خود را در سنین نسبتا بالا کسب کرده اند مانند Sam Walton صاحب فروشگاههای زنجیره ای WalMart و یا Julia Child آشپز معروف. اصولا تجربه ناشی از گذر زمان و عمر،‌ دیدگاه روشنی برای تجارتتان ایجاد میکند.

    تیم خود را می سازند
    همواره بخود یادآوری کنید که تفاوت بسیار بزرگ و فاحشی بین کارآفرینی و خویش فرما بودن وجود دارد. یک کارآفرین موفق بخوبی تیم مورد نیاز خود را تشکیل و رهبری میکند اما یک خویش فرما مجبور است که تمام کارها را شخصا و به تنهایی انجام دهد. هیچ نمونه ای در دنیا وجود ندارد که فرد تنها با توکل به خویش فرما بودن،‌ ثروت ایجاد کرده باشد.

    متفکرانه نگرش خود را بهبود می بخشند
    نگرش بنیانگذار یک مجموعه، موفقیت یا شکست آن مجموعه را رقم خواهد زد. یک کارآفرین موفق بخوبی از این نکته آگاه است که باید همواره متفکرانه نگرش خود را مورد بررسی قرار داده و خط مشی آینده مجموعه تحت رهبری خود را مرتبا اصلاح کند.



  • امیر بیات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی