رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

اطلاع رسانی و تبلیغات اولویت هر رسانه

رسانه، آگهی و آگاهی

برای ارائه تبلیغات مطلوب و فراگیر لازم است تا رسانه ها مقوله پراهمیت اطلاع رسانی را در صدر اولویت های خود قرارداده و صرفا جنبه مصرفی بودن تبلیغ را در نظر نگرفته بلکه با هر تبلیغ اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان یا کاربران قراردهند.
این اطلاعات می تواند درخصوص کالا یا خدمت مورد ارائه، نحوه عملکرد و استفاده از آن، کالاهای مشابه و ... بوده و همزمان اطلاعاتی در زمینه های مختلف به کاربر ارائه دهد.

تبلیغات
فروشگاه خرید از این وبلاگ http://zarsive.4kia.ir
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جملات انگیزشی
آخرین نظرات

30 نصیحتی که در زندگی تان زلزله ایجاد خواهد کرد

امیر بیات | سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

تا حالا برایتان پیش آمده کسی نصیحتی به شما کرده باشد و فقط آن یک جمله یا یک گفتگو تغییرات عظیمی در زندگی تان پدید آورده باشد؟ بله… همه مان تجربه آنرا داریم !

برای مثال، در دوران مدرسه یکی از معلم ها نصیحتی به ما می کند که تا آخر عمرمان یادمان نمی رود و یا پدربزرگمان جمله ای را به ما می گوید که حاصل یک عمر تجربه است… یا اصلا ضرب المثل هایی که رایج است. انگار تمام آنها از حکمتی استوار و قابل اتکا پیروی کرده اند و به دست ما رسیده اند.
یکی از روشنفکران معاصر ایرانی احمد شاملو جلمه زیبایی دارد که می گوید :
“معمولا کتاب ها انسان ها را تغییر نمی دهند…
بعضی وقت ها فقط یک جمله از یک کتاب باعث متحول شدن زندگی انسان می شود.“
فقط یک جمله…
بعضی وقت ها واقعا یک جمله می تواند زندگی ما را دگرگون کند.

هرکدام از این جملاتی که تبدیل به نصیحت می شوند، نه از کتاب ها، نه از محاسبات ریاضی بلکه از یک عمر تجربه بدست می آیند. مانند آهنی که بعد از حرارت مداوم و بالا تحت تاثیر فشار فوق العاده زیاد تبدیل به فولاد می شود… فولادی که ساختمانی بر روی آن بنا می کنند.

در این مقاله نیز قصد داریم مستقیم سراغ 30 نصیحتی برویم، که در زندگی تان زلزله ایجاد خواهند کرد.

هرکدام از این 30 نصیحت حاصل یک عمر تجربه افراد موفق، نصیحت های گذشتگان و اندیشمندان بزرگ است که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند. در این مقاله هیچ صحبتی از چطور و چرا نخواهد شد.


شما یکراست حرف هایی را می خوانید که در بوته آزمایش قرار داده شده اند و امتحان نتیجه بخش بودنشان را پس داده اند.

بنابراین، اگر وقت زیادی برای آزمون و خطا ندارید و می خواهید یکراست بدنبال نصیحت هایی بروید که واقعا در زندگی واقعی از آنها استفاده کنید و کاربرد داشته باشند، این مقاله برای شما نوشته شده است.


این مقاله شامل 30 نصیحت ناب، قدرتمند و با پتانسیل فوق العاده زیادی برای ایجاد زلزله در زندگی شماست تا وضع شما را از بد به خوب و از خوب به عالی تغییر دهد.


    1-هیچوقت از مقدار ترحم تان در برابر افرادی که هیچ سودی برای شما ندارند، نکاهید.

    2-خودتان را در روز خاکسپاریتان تصور کنید… مردم درباره شما چه فکری خواهند کرد؟

    3-اگر لباس هایی دارید که خریدید اما زیاد نمی پوشید چون فکر می کنید دیگر دوستشان ندارید، ببخشیدشان !… افرادی هستند که به آنها نیاز دارند، حداقل بدهید آنها استفاده کنند.

    4-هردردی که بدنتان داشت، به جای مقاوت در برابر آن، سعی کنید احساسش کنید. با آن نجنگید… هر دردی اعلام هشداری از یک رویه خاص زندگی است.

    5-آهنگ هایی را که دوست دارید با صدای آهسته گوش دهید.

    6-هرگز درباره اسم، ظاهر، قومیت و وضعیت زندگی افراد جوک نسازید. حتی اگر فکر می کنید از گفتن آن، آنها هم می خندند.

    7-یادبگیرید از قدم زدن در پارکینگ اتومبیل لذت ببرید… یکی از بهترین ها است.

    8-واژه ی مــزیــت را بشناسید. اما هیچوقت از مــزیــت هایی که دارید سوءاستفاده نکنید.

    9-حتما مقداری مطالعه درباره “ایسم” هایی که می شونید داشته باشید – سوسیالیسم، کاپیتالیسم، فمنیسم، آنارشیسم و …   هرکدام از این “ایسم”-ها حاصل افکار و تجربیات نوابغ تاریخ بودند که بدون شک ایده های خوبی از آنها خواهید گرفت.

    10-“حوصله ندارم” را خوب بشناسید. هرزمانی که فکر کردید حوصله ندارید باید آگاه باشید که این یعنی وضعیتی بهتر از وضعیت الان هم وجود دارد که می توانید داشته باشید.

    11-هرچند وقت یکبار احساس کنید که از الان اولین لحظه بقیه عمرتان است؛ و از نو شروع کنید.

    12-به رستوران های پایین شهر و سنتی بیشتر بروید تا رستوران های شیک و پر زرق و برق… نه به خاطر ترحم، بلکه بیشتر رستوران های پایین شهر، بهتر و ارزان تر هستند.

    13-همیشه متواضع ترین فرد در اتاق باشید… مگر وقتی که که تنها باشید.

    14-به 3 شهر بزرگ دنیا سفر کنید؛ حداقل یکبار در تمام طول عمرتان.

    15-همیشه دفترچه ای برای حساب و کتاب های مالی تان داشته باشید، حتی اگر برایتان مهم نباشد.

    16-یادتان نرود که شما هیچ فرق خاصی با انسان های ما قبل تاریخ ندارید به جز داشتنِ یک سری ابزار و مزیت هایی که در نظر آنها مضحک به نظر خواهد رسید.

    17-اگر به نقطه ای در زندگی تان رسیدید که احساس کردید خیلی سرتان شلوغ است و همیشه عجله دارید، حداقل هفته ای یکساعت را در کتابخانه ای سپری کنید.

    18-هیچوقت از برخورد مستقیم با واقعیت های مالی تان طفره نروید. اگر می ترسید از مقدار فعلی پول تان در بانک اطلاع داشته باشید، مطمئناً شما مشکلی به مراتب بزرگتر از مشکل مالی دارید.

    19-اگر فکر می کنید در رقصیدن استعداد ندارید و برای شما اختراع نشده؛ یکبار دیگر امتحان کنید.

    20-زمانی که می خواهید چیزی بخرید و شک و تردید به سراغتان آمد، فکر کنید پس از خریدن آن چه احساسی خواهید داشت؟ معمولا ما کالاها و محصولات را به خاطر احساسی می خواهیم که به ما قول داده شده پس از خریدن آن خواهیم داشت.

    21-هر روز مسواک بزنید. شما می توانید خودتان را گول بزنید؛ اما نمیتوانید دندان ها و دندانپزشکتان را گول بزنید.

    22-همیشه نسبت به انسان ها حین کار مودب و با احترام برخورد کنید. مخصوصا خدماتی ها، نظافت چی ها، گارسون ها و بخش پشتیبانی شرکت ها و ادارات.

    23-هر زمانی با فردی مخالف عقایدتان برخورد کردید، سعی نکنید گارد بگیرید و به هر قیمتی از افکارتان محافظت کنید؛ زیرا با روند منطقی یا شما درست هستید و یا چیزی جدید برای آنروز یاد می گیرد.

    24-همیشه به 5 اصل ممنوع تمام ادیان معتقد باشید : دزدی نکنید، دروغ نگویید، نکُشید، تمایلات جنسی تان را تحت کنترل داشته باشید و همیشه هر کمکی از دستتان برای کسی که نیازمند است برآمد،دریغ نکنید.

    25-همیشه حداقل یک گیاه برای مراقبت داشته باشید. آنها هیچوقت شما را قضاوت نخواهند کرد، اما به خوبی به شما می توانند یادآوری کنند چقدر بی توجه بودید.

    26-سعی کنید هفته ای نداشته باشید که با دوستی قهوه یا شام نخورده باشید.

    27-حداقل یکبار، آزمون 30 روز را اجرا کنید (به مدت 30 روز تمام کارهایی را که تا به امروز با روال مشخصی انجام می دادید را کنار می گذارید و به شیوه متفاوتی انجام می دهید) تا تجربیات جدید، اتفاقات نو، افراد جدید و یک زندگی سرزنده را تجربه کنید.

    28-از دوستان نزدیک و متخصص تان کمک بگیرید. باور کنید آنها عاشق کمک کردن به افرادی هستند که معتقدند آنها متخصص هستند.

    29-برای دوستان و آشنایانتان نامه بنویسید. حتی در عصر الکترونیک، مردم عاشق نامه ها هستند.

    30-یک روز در ماه را به روز خودتان اختصاص دهید و طوری آنروز را سپری کنید که دوست دارید، جا هایی بروید که دوست دارید، غذایی را بخورید که دوست دارید و لباس هایی را بپوشید که شما دوست دارید.


شاد باشید♥زرسیو☺zarsive

  • امیر بیات

تحول

زندگی

نصیحت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی